uppdatering

  • Köpte en displayportkabel idag. Hane-hane. 1 meter. Kostade 200 spänn.
  • För att den gamla verkar ha gått sönder.
  • Har inte märkt någon större skillnad sedan medicinbytet
  • Är fortfarande galet trött. Hela tiden.
  • Har (so far) gått 10 496 steg idag.
  • Ska ju gå upp på övervåningen och lägga mig, så det blir nog några till.
  • Fick stresspåslag på bussen på väg hem. För att det var mycket folk. Och kö.
  • Har sett de tre första avsnitten av 13 reasons why på Netflix ikväll. 
  • Hade tänkt gå och kolla (well lyssna) på ett ljudjobb P gjorde ikväll men det ösregnade så jag hoppade över det. 
  • Jag längtar efter semester.
  • Och nytt jobb.
  • Ska på AW / Sommar-Mingel imorgon efter jobbet. Eller ja, det börjar 16. Tänkte kanske gå då.
  • Om de andra som har sagt att de ska gå dårå. Vill inte gå dit själv.
  • Åt chips / turkiskpeppar / bullar och ostmacka-middag ikväll. Bra där.
  • Jag funderar över om jag kanske är glutenintolerant.
  • Det vore ju deppigt.
  • Kanske borde boka klipp & sling-tid till helgen.
  • Var hos optikern och justerade styrkan på ena linsen häromhelgen. För att jag ska se bättre på nära håll.
  • (eh jag är närsynt)
  • P hyrde släp av grannen till kvällens jobb. Smidigt. 
  • Jag har beställt fotogenlampor. Har velat ha såna jättelänge men det har inte fått tummen ur. Och vill inte ha några färgglada. Vita blir bra.
  • Fick hem 2 x Elle idag. 
  • Ska väl bläddra i dem nu kanske.
  • Godnatt!
 
innovativaintentioner:

ang. stresspåslag så är centralen/tunnelbanans gröna linje INTE rolig runt 7.30, FY va med folk och trängsel. Skall bli SÅ skönt när citybanan går via Odenplan i juli, därifrån kan jag knata till jobbet och slippa tunnelbanan helt, wohoo!

Svar: Ja, fyfasen - är glad att jag slipper åka både pendel och tunnelbana i rusningstrafik. Skönt att det blir bättre när de lägger om banan sen. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: