vad ska jag se?

Såg första avsnittet av nya / tredje säsongen av Twin Peaks häromdagen. Inte helt övertygad. Såg halva första avsnittet av femte säsongen av House of Cards igår. Inte helt övertygad (halva sen blev jag megatrött och var tvungen att sova). Orange is the new Black släppte jag någonstans i mitten av säsong tre (såg att det har kommit en säsong fem nu). Efter det där konstiga avnittet av Sense8 (det som kom mellan säsong 1 och 2) har jag inte orkat ge mig i kast med säsong 2. Homeland som var så bra orkar jag inte riktigt med. Av Salem har jag sett klart de 2 säsonger som finns på Netflix. 
 
Älskade Penny Dreadful. Gillade Big LIttle Lies. Skulle gärna (tror jag) se säsong två av The OA och Stranger Things. Stort fan av Westworld, men säsong 2 verkar inte komma förrän nästa år. Gillade Girls och första säsongen av Riverdale. Hemlock Grove var bra. Skulle gärna se klart andra säsongen av Blindspot men alltså, varför finns den inte på Netflix elller HBO Nordic?! Skam gillar jag fortfarande. Grand Hotel tappade jag också intresset för någonstans i slutet på säsong 2. Banshee älskade jag. Alla säsonger. Och Strike Back. Orphan Black kommer det väl en femte (sista) säsong av snart har jag förstått. Wiii!
 
Men till dess, vad ska jag se till dess? Förslag?
The Night Of gillade jag också och Revenge. Och Marcella. Och på något vis River
Åsa:

This is Us

Svar: Just det ja, den såg jag ett eller två avsnitt av när den började sändas på trean men sen glömde jag bort den. Den är bra alltså? Kanske ska göra ett försök då. :) Tack för tipset!
Kattis

Åsa:

Här finns trailer!
http://youtu.be/hljQfJLQmaI

Anna:

Blindspot finns på Viaplay, det kanske inte är någon tröst om du inte har det iofs.

Svar: Nä, tyvärr inte :(
Kattis

Kommentera inlägget här: