hudtest och annat

Annat jag har gjort idag; Skincitys hudtest. Ska bli spännande att se vad de rekommenderar för produkter till mig och min hud. Jag behöver något som är bra mot rynkor, åldrande hud, mörka ringar, blandhy, puffiga ögon, yttorrhet, småfinnar och pigmentförändringar. Inga krav alls faktiskt. ;) 
 
I övrigt har jag sett ut så här idag, i jacka och featherjeans från H&M och mina nya Aldo-sneakers från Macy's. Sen hade jag ju kappa, mössa och handskar också när jag var ute. Även om det var soligt så var det ändå lite kallt. Och blåsigt. Bilden förövrigt tagen innan frisörbesöket (när jag var på väg ut).. Medan jag var iväg till frisören så var P ute och fixade i trädgården (heja!). 
...och så har vi ätit pizza till middag; 
vegetariana  med ruccola istf champinjoner. gott!
Kommentera inlägget här: