3 typer av skor

...har jag beställt - och jag kunde hämta ut paketet igår. Dessa fanns i den stora Feet First-påsen; 
 
 
 
Vad säger ni - har jag nu blivit tant fullt ut som fokuserar på bekvämlighet eller funkar detta? Okej eller butt-ugly? Säg vad ni tycker! :) Jag kommer behålla dem oavestt, men bara kul att höra hur ni tänker. Tom's:en är ju som att gå på moln och platåtofflorna tänker jag kanske klappra omkring i hela sommaren - men de rosa? Alltså jag gillar dem faktiskt trots tantklacken (?)  - och tycker de var snyggare IRL än på bild - men de var för stora så var tvungen att skicka tillbaks dem idag. Ska försöka byta dock (förhoppningsvis tar de inte slut i storlek innan returen är åter). Kankse lite roligare än helt platta ballerinas på fest tänker jag? (kan dessvärre verkligen inte gå i klack längre...)

har ju aldrig varit någon riktig "klackis" men nu är typ 5 cm för högt....

Åsa:

Haha! "Butt ugly" :)))

De översta är ju vanliga skor, inget att orda om. De i mitten ger mig flashbacks till 90-talet (fina tycker jag) men de sista, nja. Har svårt för klossig klack till platt sula, men det är visst inne nu (igen).

Det var svar från västkustjuryn :)

Svar: Tackarrr! :D
Kattis

Anna:

Här kommer omdömet från Norrlandsjuryn då haha! Jag tycker som Åsa om de översta, tycker dock att de i mitten är fina när men ser dem framifrån men inte från sidan, vet inte vad det är som stör. Mycket förvånande är att jag gillar de sista för jag brukar inte gilla sådana, dessa var dock mycket fina tycker jag. Hoppas du får dem i rätt storlek.

Svar: Haha, ni är roliga! Kul att ni tycker till. :) Hoppas det har gått bra för dig / er idag. Tänkte på dig. <3
Kattis

innovativaintentioner:

gillade de rosa jättemycket. Supergulliga.

Svar: aaa, visst? hoppas de går att byta till en mindre stl :)
Kattis

Kommentera inlägget här: