hemma igen efter bröllis

Hallåja - jag är tillbaks! Som ni kanske förstått (?) har jag varit på bröllop i helgen (som gäst och fotograf) och har därför inte haft tid att uppdatera här (och ett par innan hade jag fullt upp med att fundera [läs stressa] över vad jag skulle packa med mig.. ville ju inte glömma något väsentligt och jag har sjukt dåligt minne numera). Bröllopet var igår (lördag) nere i Linneryd i Småland så vi var lediga klämfredagen för att hinna åka ner i lugn och ro eftersom vi skulle fota hela lördagen. Tar ju några timmar att åka. I sammanfattning: Vädret var helt underbart, brudparet var superfina och de övriga gästerna (som vi inte kände sedan innan) var trevliga. Skönt! (och jag hade på mig jumpsuiten men kände mig inte helt bekväm så hade hellre haft min omlottklänning.. Vi kom hem för ett par timmar sedan (vid 20-tiden) och nu håller jag på att föra över bilderna från kameran (eh, menar kamerorna) till datorn. Håll tummarna för att det blev några bra, så att det nygifta tu inte blir besvikna! (det var ju primärt som fotografer vi var där)
 
Lite så här har det sett ut via instagram; 
(har tjuvkikat lite på P's bilder, för han fotograferade ju också - och jag kan reda nu säga att hans nog [som vanligt] är bättre än mina, men förhoppningen är ju att vi båda förevigat något oförglömligt på ett fint sätt). 
innovativaintentioner:

Jämför dig inte med P, kör ditt eget race istället för du ÄR jätteduktig på att fotografera ♥

Kommentera inlägget här: