läget

Hallå hallå, här händer inte mycket. Jag jobbar (har fått lite mer nu när min chef bekräftade att det är ok att jag jobbar åt min gamla chef också). Är trött, jättetrött. Har provat kläder igen. Och ätit mackor till middag.
När jag var inne i klädkammaren och rotade runt hittade jag den här svarta Lindexkavajan som jag tillfälligt hade glömt bort och kom på att jag nog kan använda den som jacka nu. 
Bara en arbetsdag kvar, sen är det långhelg. Sweet!
Anonym:

Jättefin! Iamtheloveliest
Http://iamtheloveliest.wordpress.com

Åsa:

Åh. En annan ska jobba på fredag :(

Btw, röstar på det översta!

innovativaintentioner:

Hallåja, skall du med på Smaka på Stockholm nästa helg? jag och J skall åka in på lördagen (och några andra av J´s vänner också).

Svar: Hallå - ja, vad kul, det gör jag gärna :)
Kattis

Kommentera inlägget här: