rock

Igår kväll åkte jag och P in till stan/Zinkensdamm och mötte upp M för att se och höra det här gänget rocka loss. 
Marsmallow heter de och de spelade rockcovers på Southside Pub nere i Southsides "Cavern". Många Kiss-covers lite som en "hyllning" till bandet som ju visst spelade på Tele 2 Arena igår. Kanske inte något vi skulle ha gått och lyssnat på om det inte varit så att två av de fyra medlemmarna i bandet är kollegor till mig och M, men de var riktigt bra (även om inte alla låtar föll mig i smaken). :) Jag hade med mig nya kameran för att öva på att fota, men det slutade med att det var P som tog flest bilder med den. :) Har inte laddat över dem ännu, så ovan två är från mobilen. Tror de som P tog (och kanske några av de få jag knäppte med) är snäppet bättre. Drack lite öl också och tog sen taxi hem trots att ett par av de andra kollegorna som mött upp för att lyssna var festsugna och ville gå vidare. Hittade bara en bil så vi åkte först till Årsta och lämnade av M och sen åkte vi hem och somnade som två stenar i sängen strax före ett. Kul kväll, men vi är ju inga ungdomar längre. ;) (och P ska jobba idag)
 
och helt orelaterat: idag planerar jag att testa ett pass nybörjaryoga. bara en sån sak! O_o mvh: stelare än ett kylskåp.
Kommentera inlägget här: