följer

Serier jag följer just nu: 
 
Riverdale Säsong 2 (Netflix)
Dynastin Säsong 1 (Netflix)
Greys Anatomy Säsong 14 (Kanal 5)
The Originals Säsong 3 (Netflix)
Alias Grace Säsong 1 (Netflix)
The 100 Säsong 3 (Netflix)
Liar Säsong 1 (HBO Nordic)
Allt för Sverige Säsong 7 (SVT1)
Hela Sverige Bakar Säsong 6 (TV4)
...och Kockarnas Kamp Säsong 6 (TV4) - fast det är ju final idag, så den får inte riktigt vara med...
 
Längtar efter: Game of Thrones S8, Westworkd S2, Stranger Things S3, Big Little Lies S2, Sorjonen S2, Jessica Jones S2, The Handmaids Tale S2, Nobel S2.
 
Skulle önska att Netflix eller HBO Nordic plockar upp Blindspot a.s.a.p.
 
Vad kollar ni på?
 
Åsa:

Ska det komma fler avsnitt av Big Little Lies?? Det visste jag inte, kul isf!!

Jag ser på This is us och Handmaids Tale (tjuvstreamar), annars inga serier.
Däremot Bachelor Sverige, Veckans Brott, Gift vid första ögonkastet Australien, Kardashians (tjuvstreamar), Wahlgrens värld, The real housewives of New York, Idol, En natt på slottet, Det okända, Skavlan 👽

Svar: Tror författaren måste skriva boken först, men dörren är inte stängd ännu (vad jag vet), så jag hoppas på en säsong 2. :)
Kattis

Sofia:

Ahh så många serier, så lite tid. Kollar Stranger things och Twin Peaks; The return. Typ det. Och bolibompa🤘🏼

Svar: Haha, bolibompa :D
Kattis

Åsa:

Glömde: Allt för Sverige och Det sitter i väggarna :)

Svar: Vad är det sitter i väggarna för något? Inte ens hört talas om :)
Kattis

Anna:

Jag såg nya serien Swat härom kvällen, mycket bra redan efter bara ett avsnitt tyckte jag, den kommer jag följa. Ser massor: Designated Survivor, This is us, Blacklist, Blue Bloods, Lucifer, Supergirl, The Flash, Riverdale, Supernatural, Arrow, Madam Secretary och Blindspot... att man hinner göra något annat är ju märkligt ändå haha! Kollar även på NCIS LA, Chicago Fire, Hawaii Five-0 och Scandal när de kommer på dvd. Jo jag gillar fortfarande att ha vissa serier på dvd. Saknar Notorious och Sleepy Hpllow, synd att de lades ner.

Svar: Aha, var ser du den (Swat) någonstans? Bara namnet låter lovande, haha! :) Designated Survivor har jag hört mycket gott om men har ändå inte orkat mer än ett avsnitt. Blacklist har jag pausat och Lucifer såg jag ett par avsnitt men njah, den hittade inte riktigt fram hos mig. Hawaii Five-0 ser jag bara på tv ibland - den är bra! :) NCIS LA är min "på i bakgrunden när jag gör annat-serie". :)
Kattis

Anna:

Kommer det en andra säsong av Jessica Jones, hon är ju med i den nya serien The Defenders?

Svar: Ja, jag läste någonstans att de började filma säsong 2 i april 2017.. sen om det är sant eller inte vet jag inte. Försökte se på Defenders, men jag gillar mest bara Jessica, så den var inte riktigt för mig. o_O
Kattis

Anna:

SWAT ser jag på Viaplay, de flesta andra laddar jag hem...

Kommentera inlägget här: