kerstin

Nä, jag ska väl inte ha den över byxor med fula tofflor till.. men annars tycker jag att den är fin, Kerstin. Kanske sitter den ännu lite bättre om en orkar ta på bh under också. ;)  (jobbade hemifrån idag som sagt, då är jag oftast utan.. sen har jag ju den där linkuramätaren på mig också och tycker det räcker med en grej som sitter åt..).
 
 
Ja, det är väl ingen nyhet, men jag är en sucker för omlottklänningar och de från  MissClarity/Provrummet (jag har nu två, en karin och så denna kerstin) är så himla bra för är i skön trikå (inte för tunn, inte för kraftig) och de går att använda utan linne under om man skulle vilja, för de "glappar" inte i urringningen som många andra klänningar i samma modell gör (sen att jag alltid har linne under ändå är ju en annan femma).  Gillar att det är halvlång (3/4) ärm också, eftersom jag ju är en frusen typ.
 
 
Kommentera inlägget här: