paket

Vissa månader shoppar man (jag) mer än andra. Denna månad har det blivit en del. Idag var jag i centrum och hämtade ut inte mindre än 4 olika paket; 2 från Ellos på Hemköp, 1 från Lyko i Instabox och 1 på Lindex (hade beställt online och hämtade i butik eftersom det då blir fraktfritt). 
 
I första paketet från Ellos fanns ytterligare en sån där affischlist som jag gillar (inte själva bilden alltså utan bara listerna). Beställde från Ellos som sagt, men hittar den inte längre där nu, så här är en länk till produkten hos Jotex (som väl ändå hör ihop med Ellos... gissar att paketet utgick från Jotex lager eftersom det skickades separat)
I det andra paketet från Ellos (som alltså var del av samma order som ovan) fanns 3 grejer; 
 
Tvål (som jag bloggade om häromdagen) - för att jag tyckte den var rolig och behöver lite pepp på morgonen.. ;)
En svart omllottklänning (av återvunnet material)
Korthårigt krulligt fårskinn (som jag tänker ska ligga antingen på bänken i hallen eller lite så där nonchalant slängd över gungstolen... eller förför inte bredvid sängen så att det blir varm och gosigt för tårna när man stiger upp på morgonen).
I paketet från Lyko fanns inget mer spännande än värmeskydd. Billigare att handla online än hos frissan och jag hade dessutom en rabattcheck, så ännu lite billigare ändå. Toppen eftersom min gamla är slut och mitt hår absolut kräver värmeskydd (måste blöta och blåsa håret varje dag pga CRAZY morgonfrippa).
 
...och i paketet från Lindex fanns den där korta svarta kappan som jag bara inte kunnat få ur huvudet (hade rabattcheck även där, och det avgjorde saken - jag slog till!). 
är väldigt nöjd med samtliga inköp
Kommentera inlägget här: