primerizer

Känner mig så vansinnigt torr om huden i ansiktet denna höst (kan inte påminna mig om att det varit så här illa förut) - och det känns extra mycket när jag har foundation, så häromdagen svängde jag förbi Kicks för att se om de hade någon bra fuktgivande primer man kan ha under underlagskrämen som komplement till vanliga hudkrämen så att det inte känns så torrt.
 
Det slutade med att jag kom hem med denna; Smashbox Photo Finish Primerizer Primer + Moisturizer in 1 Den är ganska dyr (350 kr för 30 ml) men tjejen på Kicks sa att den är bäst, så jag tänkte att jag unnar mig att prova den (när ska man unna sig om inte när ens gamla hud är törstig liksom?!). Har provat den ett par gånger nu, och ja - klar förbättring! 
Fick dessutom 3 prov på Filorga Scrub & Mask på köpet. Trevligt! (har inte provat ännu dock, har kört fuktmask från Clarins istället, men recensionerna säger att den ska vara fantastisk). 
 
Kommentera inlägget här: