sedan sist

Jag har fått någon form av eksem runt ögonen som är rött och kliar som SA**N. Började igår. Usch.
Hade tänkt sluta tidigare idag men jobade till halv åtta. Blä.
Har nyss kollat på senaste avsnitten av Dynastin och Riverdale medan jag käkade 3 rostade mackor med ost och gurka till middag. Drack även ett glas Riesling (because when jobbat till halvåtta you're DEFINITIVELY worth it). 
P är inne i stan och ölar med N (som har fått "permission" dvs hans tjej hittar på något på egen hand)
Min chef är from måndag på semester i TRE veckor. Han och hans fru ska åka till Sydney via Shanghai. Hector (hunden) får inte följa med men kommer att bo hos "a gay chap called Simon" som har någon form av hundhotell där hundarna blir "completely spoilt" vilket bla innebär att de får sova i sängen. Haha. 
Jag har inte gått ens i närheten av så många steg som jag borde idag. Och - jag har just nu noll och inga ögonbryn (alldeles för länge sedan jag färgade).
har försökt uppdatera min sonos-controller i en halvtimme. går dåligt. 
 
Kommentera inlägget här: