vinter

Det snöade ju redan igår och var lite vitt på marken, men imorse när vi vaknade var det vinter "på riktigt" (typ). Lite väl blöt snö kankske, men fint. Var tvungen att fota lite. 
Jag somnade med huvudvärk igår och den var kvar när jag vaknade, så jag jobbade hemifrån. Har provat kaffe, vatten, mat, frisk luft och värktablett, men ingenting verkar bita. :( Har fortfarande jävulusiskt ont. Har dessutom värk i benen, pga halt ute igår när vi var på lunchpromenad = tant spände sig (rädd för att halka och bryta höften) = träningsvärk deluxe i övre del lår. P's förkylning verkar eskalera och har nu satt sig på bihålorna. Stackars stackars oss ;) (är förhoppningsvis bättre imorgon, vi håller tummarna)
 
fint ute är det iallafall - så pass att vi köpte en sån här  att ha ute på farstukvisten ikväll när vi var ute en sväng ;D
 
Kategori: Livet Taggar: vinter
Åsa:

Det kanske är den plötsliga kylan? En del är ju väldigt känsliga för väderomslag.

Apropå kallt, satan i gatan vad halt det är ute. Här är rena isgator eftersom det regnade duktigt innan kylan kom. Jag har beställt icebugs så jag kan powerwalka utan att stå i split eller slå ut tänderna, alternativt bryta handlederna. Broddar är jag inte tillräckligt gammal för 😉😉😉

Svar: Just det ja, icebugs har jag ju också. undrar var jag har dem...? Annars känner jag mig inte helt främmande för broddar heller. (sen när det blir halt igen).. men så är jag ju lite äldre också ;D
Kattis

Kommentera inlägget här: