fredag

Jobbade hemifrån idag. Skönt. Låg kvar i sängen till kvart i åtta. Sen gick jag upp och bryggde kaffe, hällde upp yoghurt och startade upp datorn. Jobbade till halvett innan jag bröt för lunch. Drog på mig klänning och strumpbyxor, fixade håret och promenerade till centrum för att köpa ett födelsedagskort, linsvätska och chips + hämta ut ett paket. Kom hem utan linsvätska. Men suck. Aja. Jag kan låna av P, men hans är på fel våning. ;) (åh, hallååå dagens i-landsproblem). Fick beröm av chefs-chefen idag för att jag organiserat veckan bra. Det gjorde mig glad. Chefen var också nöjd sa han igår när vi hade 1-2-1. Kul iallafall att de gillar & uppskattar det jag gör.. det är ju lite stressigt emellanåt...
 
Nog om jobbet, nu är det helg. Fiffan vad skönt! :) Vi ugglar i soffan, dricker vin och lyssnar på gammal musik på spotify/sonos. Har kört en tvätt och ätit chips. Imorgon ska vi till syrran på födelsedagsmiddag. Nice. Jag ska nog ha på mig min nya kappa (som inte är en kappa utan mer än skepparkavaj). 
 
Fasen vad blåsigt det var ute tidigare idag (på lunchen) när jag var ute förresten. Tänkte inte så mycket på det på väg till centrum för då hade jag medvind, men på vägen hem... Alltså. Blev på riktigt förbannad. Ja. På riktigt. Tur att jag var ensam där jag gick och morrade. Sen kom jag hem och packade upp mitt paket, käkade ett par mackor och  jobbade vidare. 
Kommentera inlägget här: