hemma pga vädret

Hade  v e r k l i g e n  planerat att åka in till jobbet idag men så vaknade jag vid 6-tiden och såg att regnet formligen öste ner och att det dessutom blåste och då kröp jag ner under täcket igen för att sova ett par timmar till (och sen jobba hemifrån istället). Har sagt det förr och säger det gärna igen; det är så skönt att bara kunna gå upp i galet hår och mysbralla och jobba. :) Väldigt bra beslut tror jag, regn brukar betyda mer trafik och det hade dessutom varit en olycka på motorvägen så det hade säkert tagit en evighet att åka in. Skönare att sova än att sitta på bussen i köer. Hoppas det är bättre väder imorgon, då måste jag åka in, för Linkura ska hålla möten om hälsa/stress och dessutom ska M baka till torsdagsfikat och det vill man ju inte missa. ;)
 
Dagens lunch från Coop/Picadeli.
tog en promenad i tråkvädret på lunchen. klarade mig åtminstone från det värsta regnet. alltid nåt. 
 
Kommentera inlägget här: