ootd

Ett par dagars frånvaro som förklaras med (1) orkade inte dra igång datorn pga megatrött * (i onsdags) och (2) varit på aw med kollegorna (igår). Idag har jag jobbat hemma. Fixade faktiskt till mig innan jag började jobba för en gångs skull (eller... för säkerhetsskull eftersom jag var tvungen att öppna dörren för postnordbud tidigare i veckan iklädd pyjamasbralla och H E L T galet hår)
Timberlands och (ny) klänning från MissClarity. Because why not.
 
* ja, sen var jag ändå uppe till midnatt pga började kolla på Zootropolis på Netflix, haha.
Åsa:

Fin klänning!

Svar: Tack, har haft lite svårt att hitta någon jag med mönster jag gillar / passar i bland MissClarity-klänningarna men denna funkar tror jag :) Gillar modellen för man måste inte nödvändigtvis ha linne under. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: