stannade inne

Äh, jag struntade i att gå ut. Det såg skitkallt ut och jag behövde ju inte direkt gå ut (kan gå till apoteket imorgon efter jobbet), så jag stannade hemma / inne. Varför frysa om man inte måste liksom. Duschade varmt och lade i en inpackning med lite färg, så nu är jag typ rödhårig ett tag (rödblond). Omväxling förnöjer och allt det där. Hittade ett prov på en foundation från Isadora i senaste Elle som jag testade också. Verkar bra (verkar funka på min hud), så jag kanske köper den. Provet var i nyansen Porcelain Nr 10.
Här är huden utan foundation (men ni ser håret). Ni ser att min nya ansiktsmask inte gjort "the trick" ännu.
Försökte ta en bild där jag har foundation på mig, gick lite så där men här är den iallafall. Håret ser galet ut men det får ni stå ut med. ;) Fokuspunkten hamnade lite tokigt men aja. Ingen skönhetsblogg direkt detta. Eller proffsblogg heller för den delen. 
När jag väl bestämt mig för att stanna inne kollade jag på Netflix. Först ett avsnitt av The Originals (S3E7) och sen såg jag en film; To The Bone som handlar om en tjej (spelad av Lily Collins) med anorexia.
 
Nu ska jag efterslysa P som enligt uppgift skulle varit hemma vid 17 (tror jag hör bilen nu) och sen tänkte jag grädda våfflor (det var P, han är hemma nu). 
 
Åsa:

Porslinsnyansen passar dig 👌🏻

Var filmen ngt att rekommendera?

Svar: Mjah, på Netflix finns ju bara tummen upp eller tummen ner - och den var ju mer upp än ner, men mer godkänd än fantastisk. Finns bättre filmer att lägga tiden på, men har man inget bättre för sig så. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: