veckan

Några bilder från veckan som gått; 
 
Förra söndagen fixade jag lite i hallen och möblerade blandannat om lite på tavellisten som sitter på väggen under trappan. 
Måndagen var tung och jag gjorde inte så mycket mer när jag kom hem från jobbet än att tända några ljus och hoppas att kollega J ska klara sig (utan men). Senaste beskedet från HR (som pratat med hans fru) är att läkarna TROR att han klarat sig utan hjärnskador men det är (var i torsdags) fortfarande oklart eftersom de varit tvungna att söva honom igen eftersrom han blev så stressad och ville sticka upp ur sängen och dra när de väckte honom (han är stark så de hade fått brotta ner honom i sängen igen).
Tisdagen var den där mörka dagen. Mörkt för att himlen visst var mörkare än vanligt och mörk pga att vi inte visste hur det var med J. Här en bild från bussen när vi åkte på Kymlingelänken förbi Kista. 
I onsdags jobbade jag hemma och orkade inte gå ut på lunchen. Hade en Billys-pizza i frysen så jag åt den. 
Jobba-hemma outfiten såg ut så här onsdag-torsdag-fredag. Ja, jag har letat fram min gamla onepiece. Superskön nu när det är lite kyligare ju! Och flufftofflor. Man ska inte underskatta flufftofflor. 
Kaffe måste man ju ha förstås, även när man jobbar hemifrån. Ljusstaken (ljusshållaren) är en gammal tung rackare i täljsten från Granit som jag sprayat med kopparspray. 
På torsdagen var jag ute på lunchen. Köpte en picadelisallad på Coop. Favoritdressingen är Honong & Dijon. Den finns inte alltid, men gör den det så tar jag alltid den.
Jobbade hemifrån även i fredags och lunchpromenaden var solig och fin. Och gul. 
Jag köpte croissanter när jag var ute. Mmm... croissanter...
I går kokongade jag i sängen en bra stund innan jag orkade hasa upp och dricka lite kaffe (och dammsuga). Sen käkade jag standadfrulle; Onakafil, superflingor, kokosflakes och linfrön. 
På eftermiddagen var jag ute och promenerade / shoppade i klädd timberlands, feathersoftjeans från H&M och röd kappa från Esprit.
Det var fint ute men lite kallt. Jag hade mösspremiär. Var bla på IKEA. Köpte inget där. 
Vid halvfem mötte jag upp P för middagsdejt. My treat. :) På kvällen såg vi på Så mycket bättre. 
 
 
Idag har jag två grejer på agendan; 1) Lägga ansiktsmask (dag 2/3) - check! (har jag redan gjort alltså) och  2) gå till apoteket för att hämta ut en beställning (glömde visst det igår). P ska köra ljud/ljus åt symfoniorkestern (featuring Loa).
Kommentera inlägget här: