a little somezin somezin

Helg. Sweeeee-heeeee-heeeee-eeet. Vin it is. Vin och fryspizza. Tända ljus, mysbralla. Carpool karaoke med Foo Fighters. Fick yrsel och synsvårigheter i slutet av arbetsdagen pga typ stress (alla andra hade gått hem för eeeevigheter sedan och jag.blev.bara.inte.klar och kroppen protesterade eller nåt). Lyckades iaf avsluta och drog till bussen. Hann precis med. Vågade inte gå fort pga yrsel. Mår bra nu. Köpte och baxade hem vin i regnet. P är ute med jobbet. Jag har sjungit för hög hals till bra musik. Kollar på youtubeklipp och tänker att det ändå var lite trevligt att jag fick beröm för en grej på jobbet från chefen och hr-människan och min chefs chef. Ska nog säga att jag måste sluta göra några av grejerna som jag just nu gör på jobbet (för en annan avdelning än den jag jobbar på, min gamla avdelning, min gamla chef) för jag mäktar inte med. Jag har inte betalt nog för att ha yrsel och synsvårigheter faktiskt. Så får det bli. Nästa vecka. Nu ska jag fokusera på helg. Vin. Jag menar fokusera på vin. 
 
Passpå här har ni min chef förresten; 
how brittish? :)
Kommentera inlägget här: