fredag hemma och i skogen

Jobbade hemma igår och såg ut så här; 
Ja, jag var klädd för lunchpromenad från start. Lika bra liksom så var det bara att köra när klockan slog lunch, vilket den gjorde ungefär vid 11:30 (för det är då vi brukar äta när jag är på kontoret). Jag har köpt lite nya träningskläder igen, för ja ni vet... jag tränar ju så mycket (not). ;) Träningstightsen är från H&M. Tror det är dessa fast i annan färg. Möjligen lite för långa för mina korta ben, men aja. Köpte även ytterligare en ny sportbh när jag ändå shoppade häromdagen för att de ju gärna blir genomsvettiga när man sportar (eller för min del går) lite. Det blev denna
 
Det blev 4,9 km. 
i övrigt en ganska lugn arbetsdag fram till sista timmen. då blev det lite svettigt. men jag bestämde mig för att inte hetsa upp mig över det förrän nästa vecka.... 
 
Åsa:

Jag klipper av o syr upp HM-tajtsen, tycker de ofta är för långa i benen 👍🏻

Svar: Borde jag kanske också göra, men jag orkar inte... :)
Kattis

Kommentera inlägget här: