hallåja

Flanellskjorta? Ja. 
Rufsigt hår? Ja.
Dr Martens? Ja.
Bra väder? Jag vet inte, men jag tror det?
Lunchpromenad? Nej, det hann jag inte med någon idag. :(
Inget gnäll? Vi var inte så många på plats, några jobbade hemma, andra var på kurs - så nä, inte så mycket gnäll (mer än möjligen från mig själv då, pga låång to-do-lista även idag och bara ett fåtal punkter avbockade)
Sluppit huvudvärk? Nej. 
Dagens otippade låtlyssning (på väg in till jobbet imorse): den här (den hörde jag inte i går direkt)
promenerade dagens 3 km efter jobbet istället. gick av ett par hållplatser tidigare och gick omvägar hem. så 10000+ steg och 30+ aktiva minuter kom jag iallafall upp i. alltid nåt. fast sen käkade jag rostat bröd till middag igen. så var det väl inte riktigt tänkt. aja. 
 
Kommentera inlägget här: