klädkammaren

Inte svinbra bilder, men lite så här blev det förrsten i klädkammaren efter helgens rensning. På den svarta klädhästen och stången framför hänger jag det som "bör" hängas av mina plagg, kavajer, blusar och klänningar och så. Dessutom hänger jag jeansen - på såna stora S-krokar från IKEA. Mycket bättre än att försöka hänga dem på galge, trava dem i högar eller försöka knöla ner i trådback (ni vet hur det är; man ska alltid ha det par som ligger längst ner och så blir det kaos...). 
Bredvid min klädhäst har P en liten mindre variant där han hänger sina jeans och lite annat. 
...och sen har han stången ovanför trådbackarna också. I backarna är det mest mina grejer men "tornet" närmast dörren (syns på första bilden) är P's.
Ja, det är ju fortfarande ganska mycket kläder, Men inte alls lika knökat som innan. 
 
den vita "trasan" som hänger i kroken på min klädstång är en virkad poncho från kappahl om någon undrar.. (jodå, jag vet att ni undrade ;)).
innovativaintentioner:

Hejsan! oj det har rensats ordentligt i garderoben ser jag :) skön känsla att rensa bort sånt man inte använder.
Grattis till vktnedgången, du verkar ha massa energi nu, uppe i ottan även på helgerna haha.
Sorry, men har inte haft blogglust på länge. Kanske att jag får det i helgen. Kram på dig ♥

Svar: Ja, det hjälpte lite att få upp B12 och Hb värdena, fick lite mer energi. Men sen skadar det ju inte att promenera en sväng varje dag heller. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: