pust

Alltså puuuuh. Chefen är på semester denna vecka och RH (ingår i min grupp, sitter också i England) som har "DOA" och iom det backar bossen har blivit "taskad" (fått i uppgifft) av chefens chef att fixa en grej (process + prep + comms) för en grej som händer i oktober (men förberedelserna ska göras NU, så vi måste skicka ut "Call for Action"). Jag och RM i gruppen (han sitter i NL) hjälper honom så klart - men det är ganska mycket att göra för DOA-R vill v e r k l i g e n göra ett bra jobb här (eller ja, det vill han alltid, men speciellt nu) - och de innebär att jag har pratat med honom ungefär sjuttiofjorton gånger de senaste två dagarna + fixat en sida där vi kan dela information + skissat på diverse olika kommunikationsmail. Plus mailat process-uppföljning till folk som ska ta action. Är helt slut, haha. Han är liiite mer intensiv än chefen, R... Jobbade faktiskt hemifrån idag för vi skulle ha tidigt morgonmöte (pallade inte åka in i svinottan) och på lunchen var jag tvunge att ta ett brejk och sticka ut och promenera en sväng för att rensa huvudet och komma ut från lilla hemmakontoret. Blev 4 km. Skönt (men brrr vad kallt det var). Sen käkade jag quinoanuggets - igen. Ja. Så gott är det att jag var tvungen att laga ett gäng igår igen. ;)
 
homeoffice
Missade ett samtal från doktorn under eftermiddagen, men hon hade pratat in på mitt mobilsvar att mina B12-värden ser mycket bättre ut (hade 340 nu - att jämföra med 120 i februari) - men att jag ska fortsätta med behepan. Så då gör jag det. Det är en pytteliten tablett så det är inga problem (imatinibtabletterna är ju inget problem heller och de är ju ganska mycket större).
P jobbar sent idag och har inte kommit hem ännu... tror de byter passagesystem eller nåt... hopppas han kommer hem snart...
Kommentera inlägget här: