svullen iller

Shiiiiit vad jag har jobbat idag. Som en jäkla iller. Men jag har så svårt att prioritera och jobba strukturerat. Ni vet göra EN sak i taget. Jag gör lite på allt hela tiden och vid arbetsdagens slut har jag typ 15 öppna påbörjade mail som inte är riktigt klara att skicka. Inte ultimat. Måste verkligen jobba på det. Aja. Gjorde iaf en to-do-lista idag. Den blev lååååång. Jobbade till kvart över sex sen pallade jag inte mer. P mötte upp vid bussen och så gick vi och tog varsinn pizza. Fint så. 
 
Apropå fint så var det rätt fini i morse. Fint men kallt, bara dryga två plus. 
Såg ut ungefär så här idag. Inte riktigt lika grynig. Och med Dr Martens (kängorna) på fötterna. Och kanske inte riktigt lika pizzasvullen under dagen som här. ;)
förlåt för mycket tjat om jobbet, men det händer inte så mycket annat.. orkar typ bara jobba och sova. och att blogga om när jag sover känns ju inte (heller) hyperintressant. även om jag drömde något helkonstigt igår när jag hade somnat på soffan. minns att jag både tänkte och sa till P när vi sen gick upp och lade oss "på riktigt" (i sängen) att det var något konstigt jag drömt (och att P sa "jaha det märktes inte du låg helt stilla och tyst och sov) - men nu kan jag inte för mitt liv komma på vad jag drömde...
 
Kommentera inlägget här: