bord

Igår vid halvåtta (på kvällen) lade jag ut vårt satsbord på Blocket. Imorse strax före 11 var det hämtat och betalt. Begärde och fick 750 kronor för det. Helt okej tycker jag. Köpte det på Mio i november 2016 och har varit nöjd, men tycker inte riktigt att det passar in här längre nu när vi gjort om. Bättre om det kommer någon annan till glädje. Killen som var här och hämtade det verkade nöjd iaf. :)
 
Tillsvidare använder vi vårt gamla lilla svarta IKEA-bord i vardagsrummet mellan schäslongerna. Jag hade ställt en bricka från Jotex på men P tyckte det var knepigt med kanten, så han tog bort brickan.
 
Hur som helst, har ju gått bra med försäljning av både soffa och satsbord, så nu gör jag ett försök med jordgloben också. Gillar den jättemycket fortfarande, men vi har liksom ingen bra plats för den här hemma. ;/ Tveksam till om folk köper jordglober längre, så vi får se hur det går med den försäljningen.. men det är några som varit inne och kikat iaf. 
 
Vad har ni för soffbord? 
 
 
Jotex / Inside möbler / Miljögården  /  Stalands IKEA / Wohnzimmer  / IKEA
Aurora:

Vad segt med jobbet :( Förstår att du är omotiverad.

Vi har ett snyggt teakbord från 60-talet (typ?) som hängt med från F, som jag har slipat och oljat. Lite slitet dock. Har kollat en del på nya men vi hittar inget som känns tillräckligt angeläget. Tycker tv-bänk och vardagsrumsbord är det svåraste i hela hemmet tror jag.

Åsa:

Jag har Egeby från Jysk iom att jag har så litet :)

https://jysk.se/sovrum/sangbord/sangbord-egeby-1-lada-vit

Passar finfint till min schäslong och i lådan har jag alla kontroller o sånt.

Kommentera inlägget här: