jeans och bra serier

Sov länge i morse innan jag pallrade mig upp och bryggde kaffe åt oss. P sov ännu lite längre innan han uppenbarade sig på nedervåningen. Någon timme in på eftermiddagen drog vi till Bromma Blocks för att leta jeans åt P. Han hittade tre (!)par (jag assisterade med att leta storlekar och vara smakråd). Åkte till Pizza Hut på hemmaplan och käkade. Bra service för en gångsskull. Annars har jag plöjt kvarvarande 9 avsnitt av The Bold Type på SVT Play (såg första igår). Om den var bra? Ja. Vad som också var bra var The Sinner som också finns på SVT Play. En annan kategori av serie men jättebra. Plöjde de fyra avsnitt som finns än så länge på play igår kväll efter att jag sett färdigt Mute på Netflix. Kan rekommendera båda serierna varmt (tack Anna och Åsa för tips!). Filmen kan ni (som jag nämnde igår) skippa. Fast det är ju min åsikt. Kanske hade jag för höga förväntnignar.... Nästa avnitt av The Sinner kommer på fredag. 
 
 
Hoppas SVT plockar upp nästa säsong av The Bold Type också när den kommer i juni.
 
nu skulle jag verkligen behöva sova. men om jag går och lägger mig så är långhelten över och det vill jag inte... :(
Anna:

Jag hoppas också att de tar in nästa säsong, vill se hur det går för dem.

Kommentera inlägget här: