träskor

Fick hem mina nya Hasbeens förra veckan och de är så fina; 
 
Längtar till sommar och sol så jag kan börja använda dem... brukar vara dags för premiär någongång i juni....
 
En kollega undrade hur många par jag har nu egentligen, och ja... det är 6 par. Men de är ju rätt olika. Eller okej, två par är likadana men i övrigt ganska olika. 
 
De jag tycker minst om är de vita från Hasbeens-samarbetet med H&M om någon undrar. Inte lika snygga / bekväma som de andra. 
 
Anna:

Såna här inlägg älskar jag, kanske också skulle göra ett om mina Hasbeens, jag har löjligt många...

Svar: Ja, gör det! Vore kul att se!
Kattis

Anna:

En fråga apropå träskorna, HUR går du in dina? De är ju så stela och hårda i lädret? Jag har tunna fötter och får typ skavsår av att titta på mina Hasbeens? Jag har gått med sockar i vissa men kan inte klampa omkring hur mycket som helst med dem inne pga lyhört och grannar överallt. Jag hade iofs ett par med strumpor till jeans i höstas ute.

Svar: Har tyvärr inga bra knep :( Bara att kämpa på. Brukar också försöka töja dem lite med strumpor och sen är det stora mängder compeed som gäller. :O Vi har ju inga grannar att tänka på så, men tycker ändå det är lite "jobbigt"" att klappra omkring med träskor inne...
Kattis

Anna:

Ja tur compeed finns! Nu har jag bloggat om mina tretton par!!!!! Visste inte ens att det var så många, galet...

Svar: hear hear! då ska jag in och kika! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: