update

Hoppsan, har visst gått lite si och så med bloggandet de senaste dagarna... mest för att jag är så vansinnigt trött (och less). Ingen klarhet i vad som händer på jobbet, äter skräp och blir flåsig av att gå i snigeltempo. Har somnat vid 21 de senaste dagarna. Bläk. Var inne på kontoret och jobbade i måndags  mest för att jag hade bokat in massage. Det var skönt (med massage) men merparten av kolleorna i gamla gruppen hade valt att jobba hemma, hade semester eller var sjuka så det blev inte så mycket 'catch up' med gänget. Fast AL hade bakat schweizernötkaka iaf, så fikade med henne på eftermiddagen och pratade om ditt och datt. Trevligt! :)
 
Igår och idag jobbade jag hemma och ikväll träffade jag M för go' sushi på Raw. Tanken var att min gamla vapendragare LW skulle ha varit med också, men hon var dessvärre tvungen att ställa in pga ångest :( (hon hade tydligen fått dosen på sin medicin justerad i veckan och fått än mer ängest iom detta). Tråkigt! (både att hon är deprimerad och att hon inte orkade ses). Förhoppningsvis kan vi boka in något längre fram när läget har stabiliserats lite (hon är sjukskriven).
Kommentera inlägget här: