äntligen fredag!

SOM jag har längtat! Gött! Har firat med ett glas bubbel (still in progress) och en liten skål lantchips (long gone). Har dessutom kollat på senaste avsnittet av Castle Rock (den är SÅ weird, men jag gillar den). Borde verkligen dammsuga men det får bli imorgon. 
 
Var ute på lunchen och såg ut så här (pga har regnat av och till hela dagen). Var dock uppehåll när jag var ute. 
 
Mm. Casual Friday ni vet. Regnjacka från H&M, lång kofta från H&M + träningstights från... hehe... H&M (finns här). 
 
Var på Hemtex och passade på att köpa en marmorbricka till badrummet (att ha tvål och tandborstmugg och sånt på) nu när det är klubbdagar och 25% rabatt för medlemmar. Provade också en klänning på Lindex (den här). Den satt ASkonstigt på mig i både stl M och S. Inget köp. Tror jag har för liten byst och för kort överkropp (för den).  
 
 
Ja, det var väl ungefär det mest spännande som hänt idag... (har annars ätit äggmacka [bland annat], skickat nyhetsbrev, haft 1-2-1 med chefen, värkt fram ett mail till undercheferna [alltså det tog tiiid att formulera men sen gick det också igenom utan anmärkning från chefen som hade bett att få förhandsgranska innan jag skickade ut], uppdaterat ett surveyutkast, skissat på en tidsplan att presentera på onsdag, frågat om datum för nästa AHC, skickat in tidrapport och försökt få grepp om customer service week planerna för international...)
Kommentera inlägget här: