bokstöd

Hade planerat att åka in till MOS imorgon efter jobbet eftersom jag trodde att AW:n som jag bokat med en fd kollega (plus M) skulle ske där. Nu blir det inte så, vi ska ut i stan (ett ställe i city) istället. MOS-planen var att jag (innan aw:n) skulle kika lite i butiker (kanske tex på Granit) för att se om de har några fina bokstöd. Men  eftersom det nu inte blir så och jag inte kommer att hinna kolla i butkerna i stan (pga har sent eftermiddagsmöte) och jag dessutom har dåligt med tålamod så slog jag istället till på de bokstöd som fanns till buds i lokala bokhandeln idag när jag var där på lunchen. Då blev det så här, två ganska vanliga svarta stöd och två i form av vita katter. :)
 
De syns ju inte jättemycket i hyllan, men jag tycker ändå att det blev ganska gülligt (med katterna då...de svarta står i en en hylla som inte syns här (men de fyller för sin funktion utmärkt och diskret där de står)): 
 
Nöjd med mina inköp. Och "sponsra" lokala butiken är ju alltid bra. Vill inte att den ska försvinna. 
 
Kommentera inlägget här: