dioon dreams

Det var såååå himla nära att jag slog till på dessa chunky chelseaboots från Vagabond igår när jag var på Nilson och spanade. Provade dem flera gånger och jämförde med ett par lite mer städade i modellen (men fortfarande lite kralliga) från Tamaris (möjligen dessa), men sen tänkte jag att jag nog måste gå igenom vad jag egentligen har för höst/vinterskor här hemma först innan jag köper fler par. Är fortfarande jättesugen på dem, men jag inser ju att det e g e n t l i g e n voro ett helt onödigt köp. Plus att de kanske är lite för.... "ungdomliga"...?
 

(som om jag brukar bry mig om sånt men ändå...)
 
Anna:

Äh så ska man inte tänka, känns det bra för dig så tycker jag du ska slå till. Jag beställde ju ett till par chunky sneakers igår. Kör tycker jag!

Åsa:

Jag har den Vagabond-skon fast i "o-chunky" version, annars ser de precis likadana ut. Funkar jättebra okt-mars!

Men jag vill minnas att du har typ 150 likadana svarta boots i garderoben? ;) haha

Svar: Haha, inte riktigt såååå många, men ja, det kan nog finnas ett eller annat liknande par ute i garaget redan.. ;)
Kattis

Kommentera inlägget här: