drömmar & film

Lördag. Visst är det lördag? Jo. Vaknade till lite svalare väder idag. 19 grader och regn. Men sen kom solen och värmde på lite och nu tror jag det är 24 grader eller så. Säger tror för jag har inte varit ute än. Stack ut näsan på altanen tidigare bara. Kollade på Det * på Netflix igår och var lite "jumpy" när jag skulle gå och lägga mig (var något som knarrade utanför det öppna vardagsrumsfönstret när jag sett klart) men sov ändå gott. Drömde om att jag var på fest med P och några Kardashians och Åsa, haha. Skulle vilja hitta på något men orkar inte ta mig upp ur schäslongen. P börjar jobba igen på måndag och jag börjar min sista semestervecka. Hur har det gått så fort?! Har ju typ inte hunnit göra något? Fast i torsdags var vi iaf ute i storstan (Stockholm), jag och P. Bodde på hotell över natten också. Tänkte blogga lite om det i nästa inlägg. Kanske jag ska skriva lite mer om vår tur till landet förra helgen också (i ett annat inlägg då). 
 
* tyckte det var lite störande att ungen från stranger things var med och cyklade omkring även i denna filmen, lite samma typ av roll.. fast med annat crowd.. sen var det ju en miljon år sedan jag läste boken men den var bättre, visst var den? helt ok film absolut, men inte fantastisk som många recensioner säger. tycker bättre om castle rock tror jag (iallafall hittills med de 4 avsnitt som finns på hbo nordic)
 
Åsa:

Moi?! *pekar på mig själv* 😀
Jag är hedrad, vilket sällskap! 😁

Svar: yes, you! :) lite märklig dröm, men bra fest :D
Kattis

Kommentera inlägget här: