inspo

Orkade inte gå ut på lunchen idag. Stannade kvar hemma / inne och lurkade. Käkade spenatknyten, körde en maskin tvätt, klickade hem väskan, spanade in pinterestflödet.
 
Kolla vad fint; 
 
Håret! ♥
Outfit!
Supercool frippa (funkar ju inte i mitt korta tråkhår, men så häftigt)
Sjuuukt snyggt! Inte mina färger kanske, men gillar't!
Borde göra mer sånt...
Snygg färg och fint matchat med grått
Håret (återigen, inte för mig, men fint!)
Snickarbralla alltså. Gillar det. Lite femåring över det, men ändå så fint. På vissa...
 
Ni med s y n n e r l i g e n gott minne kommer ihåg back in the day (juli 2010) när jag beställde ett par snickarbyxor från LaRedoute som skulle se ut så här ungeför på men som på mig såg ut så här. Inte bra. Ja, det blev retur då (bildbubblaninlägg här... (använde nog aldrig vare sig blus eller skor, så borde skickat dem också i retur..). 
 
bildkällor här 
Sofia:

Ja snickarbrallor är sannerligen inte lätt. Hade också nån bild av mig själv i det när jag var gravid med mellanungen, men herre.gud vad jag såg ut. Barbapappa i sparkdräkt. Hoppas din (er) helg blir fin! Har ni några fräsiga planer?

Svar: Hahaha! Barbapappa i sparkdräkt! :D Men ja, typ så ser ju jag också ut i det.. :D Inga fräsiga planer tyvärr, ska nog bara vara hemma och ta det lugnt (ovanligt..) ;) Ni då?
Kattis

Kommentera inlägget här: