kläder och så

Tänkte vi kunde spana på vad jag egentligen haft på mig den senaste tiden. Inte superspännande kanske, men lite kul att gå tillbaks senare (typ om några år) och se tycker jag. 
 
I lördags när vi vi bland annat var på Biltema och handlade några nya delar (ett kortare hyllplan och två konsoller) till vardagsrumshyllan (som jag möblerade om på söndagen) såg jag ut så här i vit t-shirt med knyt från H&M och rutig kjol med volang från Joy. Bilden är dock tagen hemma i soffan. :) 
 
I söndags (när vi turnerade runt och hälsade på både hos P's mamma och hans bror såg jag ut så här. Bilden är tagen på Mio (där vi också var en sväng). Fuck Cancer tröja från Ungcancer. Jeans i girlfriendmodell från H&M och tofflor (Veronica) från Blankens. 
 
I måndags glömde jag visst ta bild (tror inte jag tog en enda bild i måndags.. - eller jo EN.. på termometern som visade på 14 grader i måndags morse. Jallafall. Igår hade jag följande tråkfit; gammal tröja med trekvartsärm från Åhléns, kickflarejeans från H&M och Tom's på fötterna. 
 
..och idag? Idag ser jag (well, såg - nu är mysbrallan på igen) ut så här, i (håll i hatten), bum bag från Zalando / New Look, samma jeans som igår, bastopp från H&M, gamla Nike-sneakers (lunarglide 8) och kimono från KappAhl. Ja. Tant hade midjeväska. :)
 
När jag var i centrum spontanshoppade jag en randig kavaj på H&M. Den här
 
kommer nog inte matcha den med dessa jeans nej. Men kanske till svarta.
Kategori: Min stil Taggar: kläder, outfit;
Kommentera inlägget här: