mockaväska i mullvad

Tror inte jag nämnt det men jag kunde bara inte låta bli att klicka hem den här väskan från H&M's webbshop för ett tag sedan. Ja, ni har sett den en eller ett par gånger här i bloggen under "i like" (till exempel i det här inlägget från slutet på juni). Gillar den jättemycket. 
 
Den är ju lite större i modellen så man får plats med laptop och lite annat som kan kan behöva ha med. Hade den i torsdags när jag var på AW:n till exampel och behövde bära med mig jobblaptopen från kontoret eftersom jag skulle jobba hemifrån på fredagen.
 
Tyvärr har jag på något vis redan (troligen då under torsdagen) lyckats smutsa ner väskan, så nu behöver jag era bästa "göra rent ljus mocka-tips", om ni har några? Mockaborste borde man ju ha förstås.. (har ingen). Och borde väl kanske ha sprayat den med impregnering innan jag började använda den.. (men det gjorde jag inte heller...) :/
 
(outfitbild från igår när jag promenerade till centrum i fladdrebralla och poncho + väskan för att köpa yogurt och höll på att svettas ihjäl..)
Kommentera inlägget här: