onsdagsmat

En onsdag (faktiskt d e n n a  onsdag) i mat kommer här. 
 
Frukost - inga nyheter här. Äter fortfarande 98 gånger av 100 detta till frukost. Mild naturell yoghurt med superflingor, rostade kokosflakes och pumpakärnor. Så enkelt så gott. Plus två koppar kaffe med mjölk förstås. 
 
Lunch - Lyxade till det med en "take-away-lurre" idag. Från Coop (ja, jag menar det, lyxigt!) :) Närå men jag var i centrum och spanade lite (ovanligt), och slog till på en Picadelisallad (som jag åt vid skrivbordet när jag hojat hem igen).
 
Middag - Till middag åt jag en variant på gårdagens lunch, nämligen vegetariska sojanuggets från Hälsans Kök, sweetchilisås, sojabönor (favoritböna!) och lite keso. Fick äta själv och bläddrade därför i Miokatalogen samtidigt eftersom P är hos sin brorsa och svetsar något (högtalarstativ). Eller var. Hör honom rassla där ute på farstukvisten nu..
 
Rätt nöjd med samtliga måltider faktiskt. Bara goda grejer. :)
 
åt lite mellis också; en bit knäckebröd, en ruta mörk choklad och ett par turkisk peppar-godisar. 
Kommentera inlägget här: