promenad, paj och produkter

Nä. Jag kom inte iväg in till kontoret idag heller. Glömde ställa larmet tidigare, och lika bra var väl det tänker jag, för jag kände mig lite "urrig" när jag vaknade imorse. Lite som att jag håller på att bli sjuk. Gick över när jag varit uppe en stund, men kommer igen lite nu och då. Som just nu; har ont i halsen. Under lunchen mådde jag bra, så då var jag ute och promenerade en sväng (2,5 km) innan jag käkade lunch som bestod av rester från igår när jag gjorde en spenat/lök/morotspaj (som blev riktigt god - P åt inte mindre än tre (!) bitar - inte dåligt när det är han och veg. ☺). Lääänge sedan jag gick en "riktig" lunchpromenad så det var skönt (annars har jag mest "ärendepromenerat" till centrum och så på senare tid...inte gått bara för att gå liksom). Svårt att klä sig nu när det blivit ganska mycket svalare väder tycker jag. Chansade och gick ut i långa träningstights + kortärmat och det funkade men inte länge till känns det som. Augusti ska ju vara en sommarmånad (väl?), men det känns v e r k l i g e n  som höst nu alltså.  
 
Annars har det inte hänt så mycket idag...plockade lite äpplen från äppelträdet på eftermiddagen när jag blev sugen på eftermiddagssnack. Syrliga. 
 
...och efter jobbet (typ nyss) fick jag hem en leverans från Lyko med Budbee. Hade beställt lite hårgrejer;
 
 
Har bara provat färgbomben förut, övriga produkter är nya för mig. 
 
Nu: sista avsnittet (S1E12) av Insatiable. 
 
 
 
Åsa:

Jag väntar oxå på Lyko-paket med samma färgbomb o shampo ☺️

Svar: Haha, vad lustigt :D
Kattis

Kommentera inlägget här: