va..?

Nej, hörrni här händer inte mycket... Jobbar, äter, promenerar, jobbar, kollar på tv & sover. Idag har jag läst lite också. Fick hem en matleverans från MatHem vid lunch. Känner att mitt jobb inte ger särskilt mycket men vet inte vad jag skulle vilja göra istället. Funderar på när en egentligen kan gå i pension. Kollade nyss på BodyFixers på Kanal 11. Skulle gärna bli fixad av det där teamet. Horoskopet i Amelia säger att jag kommer att växla perspektiv och resa eller kanske studera i slutet av månaden. Mm, vi får se. P pradade om att boka Japan tidigare. Fast i april. Såg reklam i mitt instaflöde och blev sugen på att köpa en röd höst eller vinterjacka från Didriksons. Jag behöver inte en ny jacka. 
 
...däremot kanske jag behöver en ny stil....?
 
mmm...morgonfrippa...
 
 
 
Kommentera inlägget här: