äntligen!

Var tvungen att jobba halva dagen idag trots att jag eg. skulle vara ledig hela, men aja, nu har jag fixat det som behövde göras och NU är det ä n t l i g e n  "jullov". Sweet! SOM jag har längtat! :)
 
Synd att det mesta (typ allt) av den fina snön som föll häromdagen nu har regnat / töat bort, men får ösa på med julfeels här hemma (inne) istället då. Ska snart sticka till centrum och fylla på med lite nya fräscha hyacinter tänkte jag ..
 
(nej, så här ser det inte ut idag.. tyvärr). 
Igår var jag på kontoret för årets sista Team Nordic AHC (All Hands Call) och jullunch. Trevligt! Och på eftermiddagen spelade vi i G's gamla grupp (de som var på plats iaf) julklappsspel. Jätteroligt! Jag vann detta
 
Helt rätt för en fryslort som jag. :)
 
Nu när jag är ledig kanske jag kan orka blogga lite mer regelbundet igen... detta får dock räcka för denna gång; ska ju handla hyacinter nu (och sallad så att jag kan testa min nya salladsslunga :)).
 
Kommentera inlägget här: