jag idag

Långkofta och kortärmad topp från Lindex, jeans från H&M, skor från Zalando (minns inte märket nu). 
 
Drog på en kappa, mössa och handskar och sen hoppade jag in i bilen som P rattade mot Bro och Dollarstore. Har aldrig varit där förut, inte orkat, så ville se vad som fanns och om vi möjligen kunde hitta julklappar där. Syrran mailade nämligen ut att lottningen är klar tidigare idag och vi fick veta vem vi skulle köpa till. Jag fick min syster T och P fick min syster M (ja, jag veeeet vi borde inte berätta för varandra, det ska ju vara hemligt, men aja... T vet ju eftersom det är hon som lottar...och hon berättar säket för sin familj också).Hittade inget på Dollarstore. På vägen hem stannade vi till i stäket. P tankade och jag kilade in på Hemköp och handlade bregott och julmust. Fortsatte hemåt och köpte pizza till middag. Sen tjatade jag lite på P (igen)  om att han måste sanera köket efter att han lagade mat igår. Ser ut som kriget och nej, det är fortfarande inte gjort. Han kollade på Mr Bean istället. Och själv har jag just sett senaste avsnitten av Tell me a story, Scott & Bailey och Grey's Anatomy.
 
Inte jättesugen på kvällens avsnitt av Så mycket bättre... ska nog leta fram något annat att kolla på nu. Typ American Horror Story. P ser The Evolution of (Lego) Trains...
 
 
Anna:

Vad blodigt det blev plötsligt i senaste avsnittet av Tell me a story, det var jag inte riktigt beredd på!

Kommentera inlägget här: