lucka 5, 6 och 7

 
Lucka (låda) nummer 5 i Glossyboxkalendern bjöd på Elgon Refibra Concentrated Restoring Mask
 
"Restore any hair damaged by excessive styling or exposure to harsh elements back to its full-bodied, soft, beautiful self, with the rejuvenating properties found within Elgon’s Concentrated Restoring Mask."
 
Mm, mitt hår har ju aldrig varit särskilt bjooootifull, så vi får se. :) Kan det bli lite bättre så är ju det alltid nåt. 
 
I lucka 6 hittade jag en liten parfym - Rose Silence / Miller Harris - som senare visade sig vara trasig. Själva vätskan hade liksom läckt ut eftersom botten på flaskan på något vis gått ur. Tror den var trasig redan vid packning men okar inte klaga. Dessutom pingade G på jobbchatten precis när jag skulle stänga ner för dagen och frågade om jag ville ha hennes parfym (hon är ganska doftkänslig). Vet inte om doften passar mig (heller) men ja tackade ja eftersom jag ju inte kan prova min..
 
I dagens lucka fanns en fuktkräm från Youth Lab.
 
 
Kategori: Skönhet Taggar: adventskalender, julkalender;
Kommentera inlägget här: