dagens

Dagens kontor: Hemma
Dagens (eller morgonens iaf) temp: -7 grader ute (nu är det -10 eller 12)
Dagens kaffe: 2 koppar på morgonen, 1 på eftermiddagen
Dagens excelblad: Övermäktigt
Dagens lunch: Bakad potatis med räkröra och sallad
Dagens lunchpromenad: 2.65 km enligt Runkeepern (i sol)
Dagens post: ingen (helt tomt i brevlådan)
Dagens stinko: Mina fötter (alltså iiiu.. svettfötter) 
Dagens foto på vardagsrummet (lite så där på snedden): 
Dagens värk: Mensvärk
Dagens middag: Nuggets och vårrullar med isbergssallad, sojabönor och keso
Dagens konstaterande: Jag gillade (gillar) Altered Carbon och såg 3 avsnitt (vilket innebar att jag kom i säng för sent och inte fick de 7 timmars sömn som behövs för att jag ska vara människa, trots att jag valde att jobba hemifrån)
Dagens frisyr: Katastrof (tur kan dra på en mössa när man ska ut)
Dagens "men åååh varför lovade jag det": Att jag typ lovade fd chefen att jag skulle åka in till kontoret imorgon
Dagens steg: 11212 st (lär inte bli så många fler nu faktiskt)
 
...och så dagens överraskning: jag hade faktiskt gått ner i vikt, morgonens vägning visade -0,9 kg jämfört med förra måndagen (så totalt 2,7 ner då). tjihoo. kul ändå att se att det lönar sig att inte äta godis och andra onyttigheter
Kommentera inlägget här: