efter strykning

Förlåt för extremt mycket tjat om byxdressar just nu, men ja.. det går över. Med lite tur är detta sista inlägget på länge... (det går ju i perioder det där.. och det är ju lite för kallt än för att ha dem än känner jag). Hur som helst, den bortglömda jumpsuiten sm jag överraskat drog upp ur sommarlådan var alltså denna med svalor på, från La Redoute. Skulle eventuellt korta den lite i benen, eftersom jag ändå måste rulla / vika upp dem, men jag tänkte jag ska fundera på saken så det fick vara så länge. Nu provade jag utan något under, men ska man använda den "på riktigt" får det bli linne eller bh-under eftersom man annars riskerat att skylta med tutts (inte för att jag direkt har några men ändå..). Denna har ingen knapp eller hyska alls fram.  
Den andra som inte kom med i förra inlägget var den här från Ellos som var med i kampanjen som Loreen  frontade för något år sedan om ni minns? Sitter ju inte likat fint på mig som den gjorde på henne..
Varianten som jag har från H&M är ju lite lik men sitter bättre tycker jag. Snyggare med v-ringning och vidare ben tror jag. 
Passade på att prova dessa två igen också för att se om de ff passar. Det gör de. 
ja. jag gillar svart och jag gillar fladdrigt. men klart, allt skulle ju vara snyggare om en var lite solbränd...
mvh blekfis
 
ps sen omsider kommer här ett nyårslöfte: i år ska jag använda mina jumpsuits mer!!
Kommentera inlägget här: