en onsdag i ett liv

Idag klädde jag mig i kavaj innan jag åkte till jobbet eftersom jag hade eftermiddagsmöte inbokat med min (nuvarande) chefs chef som är i Sverige i dagarna två (han är här imorgon med). Var lite nervös för jag visste inte riktigt vad han ville (mötet var på hans initiativ), men det gick bra. Eller ja, det gick hyfsat iaf. Han ville mest tacka för ett bra jobb och säga att om jag känner mig ensam i mitt nya team (som jag tror är USA baserat) så får jag "pick up the phone and call any time". Fint, fast det lär nog inte hända...
 
På förmiddagen var jag på lokala fackklubbens årsmöte. Lyckades undvika att bli invald i styrelsen. Någon föreslog mig som rösträknare men jag lyckades slingra mig ur (det fanns andra som hellre ville). Styrelsen bjöd på lunch efter det 1,5 timme långa mötet. Jag åt en sotad lax som smakade finfint.
..och efter jobbet hämtade jag ut paket hos lokala tobakshandlaren...
Kommentera inlägget här: