i garderoben (och lite mer inspo)

Apropå det här med jumpsuits förresten. Jag har ju redan ett gäng - som jag använder alltför sällan - men ibland händer det. Vi kollar!
 
Dels har vi ju den jag nämnde i förra jumpsuitinlägget; alltså denna från H&M som jag hade på bröllop i maj förra året (här provade jag bara och hade inte strukit, därav vecken som alltså inte var med när det väl gällde). Den funkade fint att fotografera i men jag känner mig inte HELT bekväm i axelbandslöst (så jag hade kofta över trots att det var väldigt varmt den där fina dagen i Småland). Har bara haft den då på bröllopet. 
Sen har vi den här som jag bar en av kvällarna i Rom när vi var där i juli 2015. Från H&M.
Den här tror jag är från Lindex. Den har jag rentav haft på jobbet en gång.
Den har avtagbara axelband. 
Min favorit är denna från Esprit som jag haft ganska länge men inte orkade sy upp förrän förra året; 
Denna bar jag senast i oktober när vi firade att min syrra fyllt år. Fast då hade jag en långärmad topp under. 
..och så har vi denna prickiga från H&M; 
Den har jag också haft på jobbet. På lite håll ser man knappt prickarna.
Men kryper man närmare så..
Tror eventuellt att jag har ett par till i gömmorna, men hittar inte bilderna på dem nu och de ligger nog nerpackade i sommarlådan, så får prova dem en annan gång...
 
Var tvungen att leta upp några fler snyga varianter på Pinterest också. Här kommer ett axplock. Den här looken är ju to die for
 
Skulle aldrig våga ha på mig denna, men ååh så fint. 
är det sista en byxdress eller bara tröja och byxor? oklart. men snyggt. i like. 
Kategori: Min stil Taggar: jumpsuit, kläder;
Kommentera inlägget här: