rosor och godsaker

Alla hjärtans dag igår ♥  Jag ilade till centrum på lunchen och shoppade en låda choklad på Coop och ett fång rosor från damen på torget. Ställde upp grejerna på vardagsrumsbordet så att P skulle se när han kom hem (var rätt säker på att P inte skulle köpa blommor, för det är inte hans grej.. att köpa sånt alltså, så tänkte om han inte köper till mig så kan jag ju köpa till honom (oss)). 
Vid 18-tiden började jag undra var han tagit vägen men strax därefter dök han upp - med en stor kasse i näven. I kassen fanns hans present till mig! :) Jag kunde packa upp följande: 
Alltså! Haha! Han är ju lite tokig! ♥ Såå mycket gott. Där rök mitt nyttiga liv för ett tag, men aja, då får det vara så. Man dissar ju inte en sån här present! :D
Åsa:

GRYM present!! Hejja P, han vet vad en kvinna vill ha ♥️😜

Kommentera inlägget här: