saga & snö

Meh. Fick mail från lampleverantören idag. Det är 3 veckors leveranstid på de lampor jag beställt. Det går ICKE, kan inte vänta så länge när jag inte ens är säker på att det är helt rätt (och är otålig som vanligt), så jag bad dem makulera min beställning. Istället åkte jag och P iväg till Mio igen när han kom hem från jobbet så att jag kunde handla en variant däristället. Inte dem jag kikat på först (Macao) utan istället valde jag modellen som heter Saga, med grå keramikfot och vit skärm. Det blev bra tycker jag. 
 
Kan i övrigt meddela att grejerna jag målade och sprayade igår verkligen blev JÄTTEJÄTTEgula. Kolla bara på vasen till exempel; 
Yaiks!!! Haha! Men det blir nog "klatchigt" med ltie färg här och där. Är inte riktigt färdig men att flytta omkring grejer än, så ni får se en annan dag. Blir ju inga jätteförändringar men ändå. 
 
Är superdupermegaförkyld och har jobbat hemifrån idag, men ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska göra just nu, så blev inte en jätteproduktiv dag.. (kanske lika bra det dock.. att det var lugnt, med tanke på att min skalle är som inbäddad i snor för tillfället). Fick en inbjudan till ett möte imorgon klockan 19:30 (joråserrusåatteee, ledningen & större delen av org:en sitter i USA) där jag gissar att de ska gå igenom vad vi (som organisation i organisationen) ska göra  och sen blir det väl ett möte senare i veckan med lilla teamet...förhoppningsvis har jag kryat på mig lite då. Det har toksnöat hela dagen och jag var ute på lunchen och försökte skotta undan. När jag var klar var det bara som att börja om på ruta noll igen igen.. suck... (fast det hade jag inte tid med så det fick vara.. jag gick in och käkade gröt istället).  
Kommentera inlägget här: