årets första klick

Såg den här tröjan hos Bianca Ingrosso, både på hennes blogg - här - för ett tag sedan och i hennes vlogg här nyss och kunde inte släppa hur fin den är & mysig den ser ut, så nu har jag precis klickat hem den. Hennes är beige men jag gillar grått bättre så jag slog till på det. Hoppas jag gillar den lika mycket som jag...eeh.., hoppas.  Har inte köpt så många plagg på NA-KD förut (bara en t-shirt faktiskt) så vet inte om deras plagg passar mig eller bara smala långa människor.. Vi får se. Mysig ser den ut iallafall. Tröjan. 
Slog till på en stickad tröja till. Den är jag om möjligt ännu mer osäker på, men funkar det så funkar det tänker jag. En svart croppad modell som jag inbillar mig passar bra med (svarta) byxor med knyt i midjan Blir så bylsigt om tröjan går över knytet och att ha tröjan innanför göre sig icke på denna tant-kropp. Här finns den. 
Är verkligen i behov av sköna stickade tröjor som man kan ha på jobbet så jag hoppas jag gjort ett par bra köp här. Återkommer när jag fått hem dem... 
Kommentera inlägget här: