grått och rosa

Jobbade hemifrån idag ja, how'd you know? Mm, okej,  det kanske går att se på dagens outfit. Fast jag bytte faktiskt byxor när jag var ute på lunchpromenad vid 13-tiden, någon hejd får det ju vara. ;) (mötte iofs bara en dam som även hon verkade vara ute på lunchpromenad, fast hon gick varvet åt andra hållet.. (vi möttes två ggr)). 27 minuter blev det (för mig) och båda mina strumpor (och sneakers) var genomblöta när jag kom hem igen. Slaskigt värre...
Sen lunch pga en hel del att göra (glömde av tiden). Men jag tog min promenad och sen åt jag matlåda (tomatsoppa med pasta) och lyxade med en dadelboll till eftermiddagskaffet innan jag satte igång igen. På det hela taget en bra dag. Och i köket tronar ett gång tulpaner i en vas på köksön. Bara en sån sak. ♥
 
Kommentera inlägget här: