hiss (och diss)

Bäst idag: 
  • Löööön! 
  • Guldbonus från H&M - woop woop! (tydligen sista gången de delade ut bonus i form av papperscheckar btw)
  • Har lyckats gneta ihop 14300+ steg under dagen
  • Fick hem mina träningsgrejer från MåBra idag (eller nä, jag fick ju gå och hämta dem på utlämningsstället men ändå) Får se om jag orkar testa lite imorgon.
  • Den äckliga snöslask-isbanan ute på vår gata hade regnat bort under natten, tjoho. Lunchpromenaden gick SÅ mycket lättare idag
- och... bäst av allt - bra 1-2-1 (medarbetarsamtal) med chefen idag. Vi pratade hela halvtimmen och jag sa precis vad jag känner (att jag har typ existensiell jobbkris och känner mig lite... "isolerad") och han hörde mig. Tog till sig och peppade. Sa att jag kanske inte alltid får cred för det jag gör men att det är mycket uppskattat (tror han överdrev lite men ändå, det var ju fint sagt ;)).. Han kunde inte lova någon förändring på studs, men hintade om att det kan komma en ny org-ändring (driven från USA) inom några månader. Det är fler som tycker att den där splittringen av supportorgnisationen som gjordes vid förra årsskiftet inte blev riktigt bra och att det kan komma en omstrukturering.. pga detta - förhoppningsvis till det bättre. Håll tummarna. 
 
Kolla vad lättpromenerat! :)
 
och dissen då? Ja, idag gav nyårsrosorna till slut upp.. Eller så var det jag som gav upp och inte orkade med de vissna bladen som rasade ner på köksön. Men visst var de fortfarande ganska fina ändå på något vis?
 
innovativa intentioner:

håller tummarna för omstrukturering till det bättre för din del!!!

Svar:
Kattis

Kommentera inlägget här: